Drodzy Rodzice !!!
Od 1 marca 2022 r. rozpoczynamy rekrutację dzieci do przedszkola na rok szkolny 2022/2023.
Prosimy rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola o składanie kart kontynuacji w dniach od
1 marca 2022 r. do 8 marca 2022 r. włącznie do wychowawców grup.
Natomiast rodzice dzieci, które po raz pierwszy rozpoczną edukację przedszkolną składają karty zgłoszeń od
1 marca 2022 r. do 31 marca 2022 r. (włącznie). Karty składamy do kartonu, który będzie umieszczony w przedsionku przedszkola.
INFORMACJA
Od 1 marca 2022r. rozpoczęły się zapisy do Gminnego Przedszkola w Baranowie na rok szk. 2022/2023
Rodzice dzieci ubiegających się o przyjęcie dziecka do przedszkola uczestniczą w postępowaniu rekrutacyjnym zgodnie z poniższym harmonogramem.
od dnia | do dnia | Etap rekrutacji/czynność rodzica |
Kontynuacja edukacji przedszkolnej | ||
1 marca 2022r. | 08 marca 2022r. w godzinach pracy przedszkola | Potwierdzenie kontynuowania przez dziecko edukacji przedszkolnej w kolejnym roku szkolnym. |
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkola | ||
1 marca 2022r. | 31 marca 2022r. w godzinach pracy przedszkola | Złożenie podpisanego wniosku o przyjęcie do przedszkola oraz wymaganych dokumentów. |
8 kwietnia 2022r. Do godz.15:00 | Wywieszenie na tablicy informacyjnej list dzieci przyjętych i nieprzyjętych. | |
Procedura odwoławcza | ||
Do 15 kwietnia 2022r. w godzinach pracy przedszkola | Uruchomienie procedury odwoławczej do dyrektora przedszkola. W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. | |
Do 22 kwietnia 2022r. | Rozpatrzenie i wydanie rodzicom odpowiedniego rozstrzygnięcia. |
Wnioski o potwierdzenie kontynuacji oraz o przyjęcie dziecka do przedszkola można pobrać w przedszkolu lub pobrać ze strony internetowej Gminnego Przedszkola w Baranowie w zakładce – Regulamin rekrutacji 2022/2023.