INFORMACJA
Od 01.03.2024r rozpoczną się zapisy do Gminnego Przedszkola w Baranowie na rok szkolny 2024/2025.
Rodzice dzieci ubiegających się o przyjęcie dziecka do przedszkola uczestniczą w postępowaniu rekrutacyjnym zgodnie z poniższym harmonogramem.
KONTYNUACJA EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
1 marca 2024 r. do 8 marca 2024 r. – Potwierdzenie kontynuowania przez dziecko edukacji w kolejnym roku szkolnym.
POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE DO PRZEDSZKOLA
1 marca 2024 r. do 22 marca 2024 r. – Złożenie podpisanego wniosku o przyjęcie do przedszkola oraz wymaganych dokumentów.
4 kwietnia 2024 r. Do godziny 15:00 – Wywieszenie na tablicy informacyjnej list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
PROCEDURA ODWOŁAWCZA
Do 11 kwietnia 2024 r. – Uruchomienie procedury odwoławczej do Dyrektora przedszkola. W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
Do 18 kwietnia 2024 r. – Rozpatrzenie i wydanie rodzicom odpowiedniego rozstrzygnięcia.
Wnioski o przyjęcie dziecka do przedszkola można pobrać w przedszkolu w gabinecie Dyrektora.
Wnioski o potwierdzenie kontynuacji są do pobrania u wychowawców grup.