Zmiana w rekrutacji do przedszkola.
Zmiana zasad rekrutacji do przedszkola w związku z
rozprzestrzeniającym się w Polsce koronawirusem.
Szanowni Państwo,
zgodnie z Rozporządzaniem z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego, zmianie ulega dotychczasowy sposób potwierdzenia woli zapisania dziecka do przedszkola.
Dyrektor Przedszkola informuje o sposobie dostarczania dokumentów do przedszkola
w ramach rekrutacji na rok szkolny 2020/2021,
termin składania wniosków do 10 kwietnia 2020 roku
Rodzice mogą skorzystać z niżej wymienionych sposobów:
- Wysłanie skanu karty zgłoszenia/deklaracji kontynuacji lub wypełnienie karty zgłoszenia/deklaracji kontynuacji w programie word i przesłanie drogą mailową na adres:
przedszkolebaranowo@gmail.com
– Karta zgłoszenia dziecka do Gminnego Przedszkola w Baranowie.doc
– Deklaracja kontynuacji uczęszczania dziecka do Gminnego Przedszkola w Baranowie.docx
(rodzice, którzy prześlą mailowo potwierdzenie woli uczęszczania dziecka do Przedszkola w programie word, będą musieli w późniejszym czasie dostarczyć dokumenty w formie papierowej)
- W przypadku braku możliwości wysłania skanu, możliwe jest dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do przedszkola w każdy:
– wtorek od godz. 10.00 do 12.00
– piątek od godz. 10.00 do 12.00
W placówce zachowane będą zaostrzone reguły sanitarne. Dokumenty będą zbierane do tzw. skrzynki podawczej. Przy wejściu do przedszkola – w holu – jest ustawiona skrzynka, do której rodzice mogą wrzucać wnioski rekrutacyjne w zamkniętych kopertach.
Informacja dotyczy rodziców, którzy nie zdążyli złożyć karty zgłoszenia/deklaracji kontynuacji dziecka do Gminnego Przedszkola w Baranowie.
Ewentualne konsultacje udzielane będą drogą mailową lub telefonicznie nr tel. 511 527 205
Dyrektor Przedszkola
Barbara Toryfter